maandag 25 juni 2012

kerastase soleil huile celeste

normaal bescherm ik mijn haar eigenlijk niet in de zon. ik verf er wel weer overheen denk ik dan. toch wil ik nu eigenlijk van alle verf af en ben ik al een heel eind met het uit laten groeien. ik denk dat ik al zo rond mijn schouders zit. om het niet nog weer over te hoeven verven gebruik ik nu toch in de volle zon een spray.
de fles is simpel, strak en werkt handig met een spray. als je schudt, gebeurt dit.
er zitten allemaal gouden glittertjes in! het valt niet op als je het in je haar spuit. het is echt een olie, de eerste paar keer schrok ik wel toen ik het in mijn haar spoot. maar het trekt op 1 of  andere manier in je haar en dan is het helemaal niet zo vet.
de ingredienten voor de mensen die dat graag willen zien (even klikken)
of het werkt weet ik niet zeker, ik heb nooit zo veel last van het vervagen van mijn haarkleur. maar het is wel een lekker verzorgende spray! ik heb er iets van 18 euro voor betaald.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen