dinsdag 5 juni 2012

opgemaakt mei 2012

ik heb weer een paar dingen opgemaakt in de maand mei. het is niet zo veel als wat ik gewend ben, maar er zijn weer een aantal dingen op!
ik probeer mijn haar vaker conditioner only te wassen, daar heb ik veel deze kruidvat cremevoeding  voor gebruikt, lekker goedkoop en werkt prima!
de guhl shampoo vind ik prima, basic maar hij werkt prima. nu is hij op. voorlopig koop ik hem niet opnieuw, ik heb genoeg in huis op dit moment. misschien later nog eens!
de nivea mousse is een groot favoriet, ik heb hem denk ik al wel 20 keer gekocht. ik gebruik bijna altijd deze mousse en kom hier ook altijd op terug.
in amsterdam kocht ik laatst een nieuwe pot big. ik had nog een pot staan met een bodempje voor speciale gelegenheden, toen ik de nieuwe in huis had heb ik gelijk mijn oude pot opgemaakt. echt superlekker spul!

een testflacon van chilly gel, ik heb nog zo'n  zelfde testflacon in huis, dus opnieuw kopen hoeft voorlopig niet.
dr van der hoog clearskin face wash. ik kocht deze voor 50 cent bij mij op t werk, hij is heel basic, niet bijzonder, niet geweldig maar ook niet slecht. ik zou hem voor 50 cent wel opnieuw kopen, maar voor de volle mep niet. 
ook een douchegel van dove voor 50 cent gekocht op mijn werk, heerlijk zo goedkoop shoppen, haha! hij ruikt lekker, is fijn, ja deze komt er misschien nog wel opnieuw.
een maria galland scrub uit de glossybox, fijne scrub maar ik heb geen idee waar dit merk te koop is eigenlijk.
2 maybelline mascara's vond ik in mijn everyday la. ik weet niet hoe lang ze er al liggen, en ik gebruik toch al een tijd een andere, dus ik heb ze weggegooid.

dat waren de producten die ik in mei opgemaakt heb! niet heel veel, maar toch weer een aantal spullen weggeruimd.

1 opmerking:

  1. Leuke producten Kim! Ik gebruik nu de Guhl shampoo die ik van Janneke heb gekregen in mijn paas swap box. Hij is heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen