dinsdag 17 juli 2012

I love... raspberry and blackberry body butter

een hele tijd geleden kreeg ik een bon van de douglas, omdat ik zo veel punten had gespaard. ik vergat hem. toen kwam ik hem weer tegen en hij moest al snel op. ik wist niet zo goed wat ik nemen moest en besloot voor deze  body butter te gaan.
de pot ziet er leuk uit. een pot bevat 200 ml en kost 6,95. niet duur! ik had zelf een bon van 5 euro en omdat ik een douglas pasje heb ging er ook nog 10 % af. uiteindelijk moest ik 1,25 betalen voor een pot.
de substantie is fijn, wat dik, smeert lekker uit, ruikt heerlijk! trekt alleen niet supersnel in.

de ingredienten vallen me iets tegen, vrij veel minerale olie. ach het is niet zo heel erg. maar wel jammer. dit is al iets waardoor ik het niet zo snel opnieuw zou kopen, maar er is meer, ik dacht eerst, het is misschien toeval, maar na een paar dagen merkte ik dat het toch echt van deze creme komt.. kijk zelf maar..
knal roze handen! ik koop deze dus echt nooit meer! alsjeblieft, zou de fabrikant hier even een flinke hoeveelheid kleurstof uit willen halen?

5 opmerkingen:

  1. hahaha wow! goed dat je ons waarschuwt, die roze handen zou echt niet mogen. Stel je voor dat je van een groene BB ook groene handen krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dit is gewoon belachelijk! je moet je handen iedere keer schrobben voor het eraf is! en inderdaad, dit is dan nog roze, als je groen of blauw hebt is nog veel erger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat balen dat hij zo afgeeft! Hij leek me echt heerlijk, maar nu sla ik hem wel over..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop heel vaak langs die rij body butters, en twijfel altijd of ik er eentje mee zou nemen. Nou dat getwijfel hoeft dus niet meer, wat jammer! Ook genant voor de fabrikant, want dat kan écht niet, stel dat het af had gegeven op een duur wit kledingstuk ofzo? :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja het is jammer dat de fabrikant engels is, als het nederlands was had ik er gelijk achteraan gemaild maar in het engels is me dat veel te veel gedoe, ik ben uren verder voor ik een fatsoenlijke engelse brief heb opgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen