zaterdag 14 juli 2012

chi 44 iron guard

als je af en toe, of vaak, een steil of krultang gebruikt moet je je haar wel beschermen natuurlijk. er is van alles voor op de markt, cremes, serums, sprays of misschien een mousse, je hebt keuze genoeg. ik heb bij mijn chi tang een mini versie van de chi 44 iron guard gekregen.
het flesje is bij mij roze, omdat ik een setje voor de pink ribbon had gekocht toendertijd. het is ook maar een flesje van 75 ml. voor een fles van 250 ml betaal je ongeveer 15 euro.
het werkt heel simpel. je sprayt dit op je droge haar, kamt het even door als je dat wilt en dan kan je met je tang eroverheen gaan. ik gebruik zelf niet heel vaak een tang, maar toch heb ik wel het idee dat mijn haar op deze manier echt mooi blijft. ik geef zelf altijd de voorkeur aan een spray, een creme of mousse maakt mijn haar heel slierterig.
even de ingredienten voor de mensen die dat belangrijk vinden.
ik vind het een fijne spray, ik heb deze set al 2 jaar en mijn flesje is nog niet leeg, dus op zich is een grotere fles voor 15 euro niet eens zo gek duur, je doet er echt lang mee!

2 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip! vind het ook niet eens heel duur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee inderdaad! voor zo''n merk als chi viel de prijs mij ook echt ontzettend mee!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen