dinsdag 31 juli 2012

mac peachykeen

ik ben gek op blushes. mac is niet met alles mijn favoriete merk, maar blushes van mac vind ik ontzettend geweldig! de kleur peachykeen heb ik al lang in huis en is ook tijden favoriet geweest!
de kleur is erg mooi perzik/roze. het is een sheertone shimmer blush en inderdaad, zitten er ook shimmers in. deze blush bevat 6 gram en kost 20 euro.
de blush is erg goed gepigmenteerd. ik heb hem zowel geblend als in 1 goede veeg op mijn hand aangebracht om een duidelijker beeld te geven. ik moet wel toegeven, ik droeg hem echt maanden lang erg veel, maar tegenwoordig nog maar af en toe, hij blijft wel erg mooi en ik moet hem eigenlijk echt vaker dragen!

3 opmerkingen:

  1. Bij mij zit er een enorme deuk in. Ik wil graag een pan krijgen bij deze blush haha heb hem al zo vaak gedragen en doe het nog heel graag. Had hem gisteren nog op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow deze is ook mooi zeg! Toch nog heel anders als Peaches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mijn eerste blush! (Samen met Gentle, tegelijk gekocht haha) maar ik heb hem al zo lang niet gebruikt! Terwijl die heel mooi is! Ik moet hem ook vaker gaan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen