vrijdag 27 juli 2012

sleek blush flamingo

in mijn secret summer pakje kreeg ik mijn allereerste product van sleek, de blush in de kleur flamingo!
de verpakking ziet er goed uit, vind ik. mooi mat, glanzend het merk erop en de rest in het wit. het oogt simpel, maar klassiek, totaal niet goedkoop, terwijl zo''n blush voor 8 gram maar 6 a 7 euro zou moeten kosten.
de kleur flamingo is zoals de naam al doet vermoeden opvallend roze. leuk al draag ik dit niet zo vaak meer eigenlijk.
heel subtiel heb ik een veegje op mijn hand gezet. de pigmentatie is erg goed. ik ben bewust heel voorzichtig te werk gegaan omdat ik bang was een fluoriserende roze veeg te hebben.
en licht aangebracht met een stippling brush! eigenlijk zou ik veel vaker roze blushes moeten dragen.. ja ik ben hier echt wel tevreden over!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen