donderdag 2 augustus 2012

favorieten juli 2012

dit zijn mijn favorieten van deze maand. erg weinig, maar 8 dingen!
deze l'oreal olie voor het haar heb ik gekocht deze maand en ben ik gelijk iedere dag gaan gebruiken om hem eens grondig te testen. ik heb hem nog niet aan de kant gezet, dus dat betekent dat hij niet slecht is!
voor een zomers kleurtje heb ik de estee lauder bronze goddess zelfbruiner gebruikt, in spray vorm. hij werkt prima! een mooi zomers kleurtje.
lancome is voor mij sowieso Hét merk als het om gezichtsverzorging gaat, visionaire vind ik een supergoed werkend serum, in de parfumerie vertelden ze mij toendertijd ook dat dit in Europa het meest verkochte serum is van allemaal! ik wil ook wanneer ik een beetje door mijn spullen heen ben volledig op lancome overstappen qua gezichtsverzorging, tot nu toe heb ik alleen nog maar ontzettend goede ervaringen.
een geurtje van the body shop, white musk blush, lekker fris en zacht, echt fijn in de zomer, en ik heb er lekker maar 3 euro voor betaald!
vernis a levres van yves saint laurent, prachtig glossy, toch staint het ook goed, de kleur is ook ontzettend mooi! een beetje framboos achtig
de sisley l'orchidee blush, tsja wat kan ik zeggen, mooi warm, perzik/bronze/zacht koraalroze, zachte shimmer erin, perfect voor de zomer toch?
de maybelline masterprecise eyeliner, hoe lang heb ik hem al wel niet? hij doet nog steeds ontzettend goed en hij lijkt maar niet op te gaan! ik kan hier echt niet zonder.
de masterpiece max mascara is gewoon top, en als ik iets elke dag draag is dat zeker mascara.

geen foundations etc want die heb ik gewoon bijna niet opgehad met de warmere maand. wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand of tijd?


4 opmerkingen:

  1. Die mascara heb ik ook die is echt fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spulletjes weer! Ik ben de laatste tijd terug verzot op m'n Rituals blush, mooi bruin kleurtje dat ik met mijn bleke huidskleur eigenlijk alleen in de zomer goed kan hebben. Oh, en de "gewone" White Musk van TBS, heerlijke zomergeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt het serum van lancome! mijn proefje is bijna op :(. white musk blush vind ik ook erg lekker. hij zit in mijn handtas en als 's ochtends vergeten ben parfum op te doen gebruik ik die en dat is de laatste tijd best wel vaak. voor zelfbruiner ben ik nog een beetje bang, durf het gewoon niet. bang voor teveel vlekken/kleurverschil, misschien toch maar eens een keer proberen. als er weer een keer een goede make up aanbieding is wil ik de eyeliner van maybelline ook uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blush! Echt práchtig!! Ik heb die Master precise eyeliner ook al een tijd maar ik heb hem nog niet gebruikt.. shame on me :P

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen