donderdag 16 augustus 2012

shoplog augustus

even een mini shoplog!
eerst heb ik bij de kruidvat 2 mascara's gehaald van max factor 1+1 gratis. toen ben ik eigenlijk gelijk de waterproof masterpiece al gaan gebruiken, mijn oude mascara begon nogal droog en dik te worden, na anderhalve maand al trouwens. maarja, waarmee haalde ik dat er nou af s avonds. ik heb verschillende removers geprobeerd maar het ging er uiteindelijk af met mijn mini flesje bi facil van lancome, juist, die moet ik dus ook nog even halen. een paar dagen later ging ik dus maar naar de DA. in ieder geval moest de bi facil mee. ik wilde even kijken voor de bb cream van maybelline, maar die is hier nog nergens te vinden. ik gebruik de laatste tijd iedere dag de mastertouch concealer, die bijna op is nu, dus die nemen we ook maar mee. verder kreeg ik er een geurproefje bij.
maar de waterproof mascara beviel eigenlijk zo goed, dat ik dacht, ja hij is nu 1+1 gratis, als hij er nog is haal ik er even 2 bij hoor. mijn masterprecise eyeliner is nog niet op, maar toch word het puntje langzamerhand steeds flexibeler, wat minder fijn werkt, ik dacht ik neem mooi gelijk een nieuwe mee er is toch 25% korting. er zit trouwens tegenwoordig plastic omheen gesealed! hoe geweldig is dat!
dus nu heb ik dit, hahaha. maar he, dit kostte me ongeveer 30 euro, en normaal zou het 60 euro kosten, en ze gaan volgens mij best wel snel op. dus voor de volle prijs vind ik ze wel wat aan de prijzige kant, maar voor de helft prima te doen! ik kan weer even een half jaar vooruit, denk ik

4 opmerkingen:

  1. Je kunt in ieder geval weer even vooruit met je mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha je kan indd weer even vooruit, maar dat allemaal samen voor 30 euro valt eigenlijk op zich nog wel mee. ik heb al verschillende waterproof mascara's geprobeerd, maar ik vind ze altijd zo droog aanvoelen, alsof er niks van het borsteltje afkomt. misschien die van max factor maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan idd weer even vooruit! Goede producten heb je geshopt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de masterpiece waterproof is echt best wel nat vind ik, juist daarom werkt hij geweldig, komt komende week een review van. inderaad tessa, kwalitatief allemaal toppers!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen