zaterdag 5 januari 2013

favorieten lichaamsverzorging 2012

tsja ik hou maar niet op, ik heb veel favorieten in een jaar!
eigenlijk ben ik onder de douche niet zo heel kieskeurig, als het maar lekker ruikt ben ik vaak wel tevreden, toch vond ik de framboos douchegel van the body shop wel heel erg lekker ruiken! rituals douchefoams vind ik ook echt geweldig, vooral deze 2 geuren! al ben ik ook vaak tevreden met nivea ofzo hoor, maar deze springen er toch wel bovenuit. de fijnste scrub die ik dit jaar gebruikt heb is zonder twijfel rituals sakura scrub.

de deodorant die ik het liefste gebruik is toch wel de nivea energy fresh. ruikt lekker fris en werkt voor mij erg goed.
ik smeer de laatste tijd ontzettend veel met body lotion en butters, en ik ben gek op de potten van rituals, dit zijn mijn 2 favoriete geuren, en the body shop body butters zijn zeker favoriet! op het moment de amandel en chocomania, maar in de zomer kies ik weer voor andere geurtjes!
en mijn favoriete parfum is natuurlijk lady million! ereplekje voor mijn favoriete geur, haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen