vrijdag 4 januari 2013

opgemaakt oktober, november en december 2012

de afgelopen maanden heb ik wel een aantal producten opgemaakt, het viel me hard mee, niet superveel, dat komt in januari of februari weer, denk ik.
dit was van oktober, ik maakte de foto en kieperde de boel in de prullenbak. een mini olijf body butter van the body shop, prima spul maar niet mijn geur. een wenkbrauwgel van maybelline, ook prima spul, een mini handcreme van chanel, heerlijk! een mascara van l'oreal die ik 10 keer niks vond. een conditioner die bij een pakje haarverf gezeten heeft. mijn favoriete l'oreal professionel absolut repair masker. een enorme fles dove douchegel, een micellaire lotion van embryolisse en een gezichtsscrub van odina.

in november en december heb ik opgemaakt: nog een mini conditioner van haarverf, een fles van 150 ml biosilk, nivea extra strong mousse, schwarzkopf essensity conditioner, nivea cashmere shampoo, kruidvat cremevoeding en een 1 minuut masker van nivea. allemaal prima producten overigens.
ik maakte een deodorant van fa op, prima om door de dag even mee op te frissen, de nivea mini deo is erg geliefd, mijn favoriet van afgelopen jaar. ook deze 2 maanden weer 2 mini body butters van the body shop, weer olijf en shea, shea vind ik erg lekker. de body butter bovenaan heb ik halfvol weggegooid, de geur stond mij niet zo aan. 2 douchegels van nivea, allebei erg fijn. verder nog een douchegel en een body lotion van bruno banani, lekkere geur, prima basic spulletjes.
1 of andere exfoliant uit de glossybox, ding zat nog niet halfvol, en bijzonder was die niet. een nivea foam cleanser  voor je gezicht, heel fijn! ik heb al een nieuwe. een maskertje van dr van dr hoog, ook superlekker. de mac gelliner is erg droog, nog wel te gebruiken, maar fijn werkt het niet meer. de mascara van mac factor is zo goed als op. is heel erg fijn.
dit waren de laatste spullen die ik in 2012 heb opgemaakt!

1 opmerking:

  1. whaa lekker veel opgemaakt :) bij mij gaat het ook weer even duren, deze maand nog maar 1 dingetje opgemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen