ik bestel wel regelmatig iets op internet, ik probeer graag verschillende webshops uit om te kijken of het wat is. laatst bestelde ik wat bij topdrogist.nl
ik was niet eens zo zeer op zoek naar deze webshop, ik wilde 2 lipsticks van sisley en keek waar deze het goedkoopste waren. hier waren ze een paar cent duurder dan bij een andere online shop, maar die andere shop had niet de kleuren die ik wilde hebben. ook had deze mijn favoriete zomergeur, waar ik echt een nieuwe fles van wilde. normaal koop ik die liever hier in de winkel, maar bij ons verkopen ze geen estee lauder, helaas!
ik s avonds laat, nouja, eerder midden in de nacht met mijn slaperige kop de bestelling plaatsen en gelijk betalen. de volgende dag keek ik in mijn mailbox en schrok me dood, ik had de verkeerde geur aangeklikt! direct drukte ik mijn laptop aan en ging op zoek naar een emailadres om te mailen. ik drukte eerst op de functie mail over deze bestelling, maar ik kreeg steeds de hoofdpagina van hun webshop in beeld, shit, stress, ik wilde toch vele malen liever die andere geur hebben! dan maar de mail van de klantenservice erbij pakken, enorme stress ik was bang dat ik te laat was om dit nog te wijzigen. netjes ordernummer erbij gezet en heel duidelijk dat ik de verkeerde geur had aangeklikt (niet dat jullie denken hoe diep lag jij te slapen dan? maar ik wilde sensuous nude hebben, en ik drukte de normale sensuous aan, ze stonden ook nog pal naast elkaar).
goed, de mail was verstuurd en ik kreeg een bevestiging ervan. nu maar afwachten. eind van de middag kreeg ik een email terug dat dit geregeld werd en dat ze hoopten dat dit voldoende informatie was. ik was al een heel stuk opgeluchter. ik kreeg alleen nog geen teken van verzenden. de volgende dag kwam er gelukkig een bericht dat mijn order verzonden was. toch nog een tikje gespannen of het goed gegaan was met mijn parfum.
een dag later kwam mijn pakje binnen. dikke minpunten voor postNL trouwens, die flapdrol zet mijn doosje gewoon voor de voordeur neer! zo kan iedereen het toch zo meenemen?! belachelijk! ik was gewoon thuis namelijk, ik hoorde maar geen deurbel en zag die bus wel staan, ineens reed die weg! ik dacht al wat gek, trok de deur open en op de grond stond gewoon een doosje! ik vind dit dus echt niet kunnen, maargoed, hier kan topdrogist niets aan doen natuurlijk.
vol spanning maakte ik dan het doosje open....
YES! de goede geur zit erin! verder klopt mijn bestelling ook gewoon natuurlijk, 2 lipsticks van sisley die ik zo graag wilde, en een lipstick van yves saint laurent, ik vond de nude kleur niet zo prettig, maar ook omdat ik niet zo van nude hou, ik ga toch nog een andere kleur die ik wel ontzettend mooi vind testen om te kijken of ik er dan wel wild van ben, en ach anders is de verpakking een juweeltje om uit je tas te halen, toch?
in ieder geval vind ik dit een ontzettend goede webshop, ik ben dik tevreden. het duurde dan wel een dagje langer dan bij de meeste webshops, maar dit was dan ook mijn eigen schuld omdat ik zo'n stomme fout maakte. overigens zaten er ook 2 geursamples bij maar die ben ik vergeten erbij te leggen.
wat leuk!
BeantwoordenVerwijderen