zondag 23 oktober 2011

yves rocher lavande essentielle

yves rocher heeft vaak leuke aanbiedingen, af en toe als ik iets nodig heb bestel ik een paar producten. zo heb ik ooit deze voetencreme besteld. een voetencreme met een lavendelgeur.
een klein schattig paars tubetje! er zit 50 ml in. niet superveel, maar hij kost dan ook niet veel. ik heb er denk ik rond de 3 euro voor betaald? ik weet het niet meer. ik vind het jammer dat er maar een heel klein stukje tekst op de verpakking nederlands is, bijna alles is frans of duits. de voetcreme zou intensief moeten voeden met biologische lavendel. nou, dat klinkt op zich niet slecht, maar het is wel heel kort en krachtig.

het is een dikke witte creme, hij voelt in ieder geval heel rijk! dat is in ieder geval een goed teken. het ruikt sterk naar lavendel, maar het is geen chemische geur. het is wel goed te doen, ik ben geen fan van hele chemische lavendel, maar deze geur vind ik niet vies. hij smeert ook lekker romig uit, en mijn voeten zijn na gebruik ook lekker zacht. ik vind dit een fijne voetencreme voor een prima prijs! yves rocher is online te bestellen, maar ook via foldertjes of bij de yves rocher winkel te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen