dinsdag 29 november 2011

chanel rouge coco 37 rose dentelle

chanel rouge coco zijn 1 van mijn favoriete soorten lipsticks. ik begon ooit met de mademoiselle (grappig om te zien dat hij toen nog zo groot was, inmiddels is het CHANEL van de lipstick al weg!), en kocht later chintz en rose dentelle erbij.
de verpakking! mooi he? er zat eerder nog een kartonnen doosje om natuurlijk!

mooi kleurtje toch? deze lipstick kost 29 euro zonder korting, vaak krijg je nog wel 10 procent of meer korting op deze lipstick. er zit 3,5 gram in, een vrij normale inhoud voor een lipstick. deze lipsticks ruiken licht naar rozen, wel lekker. ze smeren heel lekker zacht! ze drogen je lippen ook niet uit, en blijven erg lang zitten! ja, dit is echt 1 van mijn favoriete lipsticks!
en de kleur is ook erg mooi! ja, hij mag dan duur zijn, je betaald zeker voor de kwaliteit. de verpakking is ook mooi, en de lipstick gaat ook lang mee! ik vind deze lipsticks echt het geld waard!

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen