vrijdag 18 november 2011

laura mercier oogschaduw

laura mercier is volgens mij een typisch amerikaans merk, als ik het goed heb. het wordt in ieder geval niet in nederland verkocht. ik heb toch 3 oogschaduws en ga ze vandaag even laten zien, want dit merk is natuurlijk wel gewoon online te krijgen.
de verpakking ziet er luxe uit

de 3 kleuren: mint snow, sandstone, rose.
mint snow heb ik ooit gratis gehad bij een bestelling. omdat ik het wel een fijne oogschaduw vond, dacht ik, ik wil er meer. van de kleurtjes die ze bij de webshop waar ik keek, spraken sandstone en rose mij het meeste aan. ze waren daar rond de 9 dollar per stuk voor 2,8 gram per oogschaduw.

mint snow is een witte kleur met een mint achtige glans, heel apart.
sandstone is een beige achtige kleur met een glansje
rose is een hele aparte oudroze kleur ook met een licht glansje
ik vind deze oogschaduws echt aanraders! jammer dat dit merk niet in nederland verkocht wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen