donderdag 17 november 2011

mac paintpots

mac paintpots, multifunctionele producten. handig toch? ze komen zoals alles, in een kartonnen zwart doosje.
de paintpots zelf zitten in een glazen potje met een zwart plastic dopje.
ooit schreef ik al eens over rubenesque
ik heb er dus 4

painterly, chilled on ice (limited edition), rubenesque, let me pop (limited edition)
een paintpot kost volgens mij rond de 18 euro, ik weet het niet zeker. er zit in ieder geval 5 gram in. hier doe je een eeuwigheid mee!

painterly is mat huidkleurig met een roze ondertoon
chilled on ice is heel licht, net niet wit, met een hele aparte glans. heel mooi
rubenesque is een beetje peachy met een gouden glans, heel warm en mooi.
let me pop is een beetje peachy brons, heel apart met heel veel glans en glittertjes, maar absoluut niet groot! heel fijn en mooi!

ze zijn dus multifunctioneel. je kan ze als oogschaduw gebruiken, als oogschaduwbasis, een combi van die 2, maar een lichte kleur kan je ook als highlighter dragen! ik vind deze paintpots heel erg makkelijk. als je haast hebt kan je hem snel aanbrengen en je hebt gelijk oogschaduw op! mac is te koop bij mac counters in de douglas of beijenkorf of bij de mac pro store. op internet kan ook, maar pas op met neppe spullen!

1 opmerking:

  1. Ik heb 2 andere ( groundwork en soft ochre) maar vind het ook top basisen, oogschaduws gaan nergens meer heen bij mij

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen