vrijdag 30 december 2011

favorieten 2011: gezichtsverzorging

we zijn alweer bij de gezichts verzorgings aangekomen. het is niet veel, maar het zijn stuk voor stuk toppers.
om mijn gezichtsmake up los te weken gebruik ik graag de mac cleanse off oil. ik haat dat olie gevoel, maar zodra deze met water in aanraking komt wordt dit een hele waterige milk, en dan is de laag olie gelijk weg!
mijn favoriete facewash is van shiseido the skincare. de extra gentle cleansing foam. er zitten geen sulfaten in, het schuimt lekker licht, maakt mijn huid erg goed schoon, heeft een heel subtiel geurtje, ja hier ben ik al sinds maart echt fan van, alleen moest ik nog wat andere spulletjes eerst opmaken van mezelf.
de oogmake up remover van l'oreal (wel die met 2 phasen) is voor mij echt de beste, vooral als je naar de prijs kijkt. ik bedoel, die van lancome is ook top hoor, maar die is gewoon belachelijk duur, en deze is goed te betalen.
als tonic heb ik echt al een paar jaar het liefste de stay clear van nivea. geen alcohol, lekker mild. ik koop regelmatig een andere om te proberen, maar telkens blijf ik deze toch weer kopen.
ik gebruik nu 2 maanden al het serum van estee lauder, advanced night repair. ik moet zeggen, mijn huid is echt minder droog!
als oogcreme gebruik ik ook al 2 maanden de dior hydra life. ik heb met veel oogcremes dat ze of te vet zijn, of niet genoeg hydrateren, had ik er 1 die wel aan die eisen voldeed, jeukte mijn ogen ontzettend van die oogcreme! pff, nog niet gevonden, en nu heb ik hem toch!
en tsja, al anderhalf jaar, en inmiddels een pot of 6/7 verder, met stipt aan de top, de lancome hydra zen dagcreme voor de droge gevoelige huid. de enige die ik echt ontzettend fijn vind, en ondanks de enorm hoge prijs van 55 euro toch al zeker 6 of 7 keer gekocht heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen