maandag 20 februari 2012

10 fashion facts

ik schrijf eigenlijk nooit over fashion, het interesseert me gewoon vrij weinig. toch ga ik vandaag 10 facts over mij en fashion aan jullie laten zien, gewoon, een keer wat anders.

1. ik draag altijd een lange spijkerbroek. of het nou -10 of 30 graden is, altijd een lange spijkerbroek. ik vind korte broeken helemaal niks, ik heb er niks mee

2. ik heb een hekel aan jurkjes of rokjes. ik heb geen enkel jurkje of rokje in mijn kast, en ben ook niet van plan er ooit 1 aan te schaffen. verschrikkelijk. bij sommige meiden kan het best staan hoor, maar je moet er ten eerste het figuur voor hebben, en het moet absoluut niet te kort zijn. hoe slank je ook bent, een rokje of jurkje tot net onder je kont vind ik gewoon ordinair.

3. ik heb ook een hekel aan de legging. zowel voor mezelf als voor een ander, nee, gewoon nee. of je het nou onder een rokje aandoet of gewoon zo, nee, ik vind het helemaal niks. ik had vroeger een vriendin die zo'n lipleesbroek met alleen een shirtje erboven droeg, dat sloeg gewoon echt alles, maar ook onder een jurkje of rokje vind ik het maar niks.

4. ik draag eigenlijk altijd ballerina's of sneakers. ja. ook bij -10 draag ik ballerina's. ik heb ook 1 paar pumps, af en toe draag ik die wel, met een feestje ofzo, maar meestal niet. ik vind ze heel mooi hoor, zolang ze bij de tenen maar dicht zijn. maar ik heb snel last van mijn rug, dus draag ik ze niet te veel.

5. leren jasjes, ik ben er gek op! ik heb er momenteel 3. 2 zwarten en een donkerblauwe. iedere keer in de winkel als ik een leuke zie, echt of nep, ik blijf er echt even naar kijken.

6. kleuren. tsja ik draag bijna altijd dezelfde kleuren, zwart, alle kleuren blauw, groen (niet te donker), soms rood. dat zijn echt mijn kleuren. bruin vind ik echt een verschrikkelijke kleur voor kleding en accesoires. ik vind het gewoon niet mooi, ik heb het ook nooit mooi gevonden op 1 of andere manier. ook roze vind ik niks aan, leuk voor in een printje of als klein detail, maar verder niet. geel staat mij gewoon voor geen meter, en met wit lijk ik nog witter dan de kleding zelf.

7. ik koop eigenlijk bijna altijd dezelfde kledingmerken. g star, replay en veel bij de only en vero moda. ik koop nooit wat bij de h&m. ik heb er niks van in huis en ik hoef het ook niet. ik vind de kleding er 9 van de 10 keer goedkoop uitzien, of iedereen loopt er al mee. ook vind ik de winkel gewoon niet leuk om naar binnen te gaan. het is er altijd heel rommelig en druk. en de kwaliteit vind ik gewoon slecht.

8. ik hou meer van zomerkleding dan van winter kleding. ik draag het liefste gewoon een spijkerbroek met een shirtje. in de winter meestal shirts met lange mouwen en als ik het koud heb een vest erover, makkelijk en s avonds in de zomer draag ik ook meestal een vest.

9. online shoppen vind ik heerlijk, maar kleding koop ik nooit online. ik wil eerst weten of het past, en niet iedere keer de helft terug moeten sturen. ik vind het online shoppen heel leuk, maar nee voor kleding niet. ik heb ooit 2 jaar geleden 1 paar schoenen online gekocht, en verder volgens mij nog nooit iets!

10. ik haat kleding shoppen, ja serieus. ik vind het echt verschrikkelijk! niet zo zeer het kijken en kopen zelf, maar het passen. wat een gedoe en wat een rotwerk. vooral broeken. ik draag iedere dag broeken, maar ik moet er altijd wel 10 passen voor er 1 goed zit. schoenen kopen vind ik wel heel erg leuk! mijn voeten zijn heel makkelijk en dan hoef ik ook altijd alleen maar 1 schoen uit en aan te doen.

dit waren 10 fashion weetjes over mij, draag gewoon lekker wat je zelf leuk vindt, dat doe ik ook, maar dit is een beetje mijn mening erover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen