maandag 20 februari 2012

hoe gaat het nou met mij?

hoe gaat het? ja goed, dat zeg ik altijd, behalve als ik echt ziek ben, het is gewoon een standaard antwoord, maar gaat het wel werkelijk goed? het ging nooit zo heel goed, vooral de afgelopen jaren niet, ik zeg al zeker 2 jaar lang, 2012 wordt mijn jaar. en zo voelt het nog steeds, ik zit echt enorm goed in mijn vel ineens, ik voel me goed, sinds ik echt op mijn voeding let voel ik me ook heel erg fit! ik ben bijna elke dag vrolijk, heb overal weer zin in, en inmiddels ben ik ook alweer 5 kilo kwijt, ik ben op de helft!! ik denk dat het gewoon in het begin vrij snel gaat, maar nu wel wat moeilijker, maar ik ga er gewoon komen. voor de zomer hoop ik. ook van collega's krijg ik complimenten dat ik er geweldig uitzie de laatste tijd. altijd leuk. ik ben echt topfit voor mijn gevoel. ik werk zonder dat ik uitgeput raak gerust weken van 45 uur en daarnaast probeer ik zoveel mogelijk tijd in mijn blog te steken. ik voel me nu dan ook echt goed! super zelfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen