zaterdag 3 maart 2012

welk serum?

na het wassen gebruik ik altijd een serum. mijn favoriet is toch wel de elixir ultime. toch ben ik wel van het uitproberen om te kijken of iets beter werkt. nu heb ik hier 4 serums, die ik nog niet gereviewd heb. 2 zijn ook nog gloednieuw.
de welbekende marocconoil, tigi s factor dream drops, kerastase oleo relax of de chi silk infusions.
de morroconoil en de kerastase heb ik nog nooit in mijn haar gehad, de tigi een paar keer, beschamend ik heb m al best lang, en de chi wel aardig vaak, maar afwisselend met andere serums, dus ik heb niet alleen deze een aantal weken aan 1 stuk gebruikt.
wie weet review ik ze ooit allemaal hoor, maar ik ben toch wel heel benieuwd welke jullie het liefste willen zien, of welke als eerste! ik ga hem dan ongeveer een maand lang iedere dag gebruiken, zonder af te wisselen met een andere.
ik maak trouwens wel eerst mijn mythic oil op van l'oreal. er zit denk ik nog zo'n 20 ml in van de 125, en ik heb hem nu iets meer dan 3 maanden, dat betekend dat zo'n grote fles binnen 4 maand gewoon op is.. beetje jammer. maargoed, welk serum dus?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen