dinsdag 1 mei 2012

guhl kleurbehoud haarmasker

laatst reviewde ik al de shampoo en conditioner van deze lijn, vandaag het masker!
het masker komt in een pot. sommigen klagen over hygiene etc, dat is mijn probleem niet. ik vind het alleen in de douche wel heel onhandig omdat er dan gegarandeerd water bijkomt. op zich ziet de pot er wel mooi uit, al is het ook wat gezichtsbedrog, binnenin zit nog een aparte roze pot waar het masker inzit, je ziet het ook wel wat doorschijnen, zeg maar het idee van een dubbele bodem, er zit lang niet zoveel in. namelijk 150 ml en hij kost 6 a 7 euro.
het gebruik en de beschrijving, je gebruikt het eigenlijk zoals ieder haarmasker.
en de ingredienten voor de mensen die dat graag zien!

de substantie is  dik. smeert wel goed uit en hier zit geen minerale olie in. hij voed mijn haar goed, maakt het lekker glad en zacht en het ruikt echt hemels. als ik deze lijn zo bekijk, en je zou het willen proberen, neem de shampoo en het masker, laat de conditioner liggen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen