zaterdag 31 december 2011

favorieten 2011: make up

de grote finale, de favorieten aan make up van het afgelopen jaar! ik heb bewust de make up als laatste gedaan, dit is toch het meeste, haha! ik heb gekeken naar favorieten van de maand artikelen, producten die ik altijd maar weer gepakt heb en producten waar ik niet zonder kan!
vandaag de make up! het is best wel veel!
de basis!
als eerste de chrystal nude primer van dior. ik heb altijd dat bij primers mijn foundation juist heel erg ophoopt, en dat heb ik bij deze niet! verder is hij gewoon erg fijn.
als het om poeder gaat is make up forever hd powder echt mijn favoriet.
de make up forever hd foundation mag ook niet ontbreken. geen spf dus perfect voor op foto's.
de dior nude foundation is echt ontzettend fijn en heel natuurlijk, dit is ook alweer mijn 2e flesje.
ook de chanel perfection lumiere vind ik echt een top foundation.
de vitalumiere aqua foundation van chanel is geweldig voor de tropische dagen! zo lekker licht
de blushes/bronzers/highlighters.
de dior aurora bronzer van afgelopen zomer is echt een geweldig ding. ik gebruik hem supervaak, mooi licht kleurtje voor de lichte huid!
de dior rose dentelle highlighter. moet ik nog iets vertellen? hij is top top top voor een subtiele highlight!
voor een iets opvallendere highlight zijn de andere dior highlighters zooo mooi, ik kan tussen deze 3 niet kiezen! 001 rose diamond, 002 amber diamond en 004 pop diamond. amber diamond vind ik echt een zomerkleur. de andere 2 gebruik vooral als het wat minder zonnig is. en voor feestjes!
mac dainty natuurlijk.. hier hoef ik ook niets over te zeggen verder he? nadat ik er al 1 helemaal versleten heb.
de dior rosebud blush. tsja, hij staat mij ontzettend natuurlijk, brengt mooi aan en is gewoon prachtig!
de chanel bronze universel is ook echt een topper, kost wat meer tijd maar is echt heel mooi, ook om te contouren.

de basics voor de ogen!
een mini mascara van estee lauder sumptuous, heeeel fijn! super
clinique is absoluut niet mijn merk, maar deze mascara is ideaal, waterproof maar toch met water boven de 38 graden gaat hij eraf! en hij geeft mij een mooi resultaat met een fijn borsteltje.
mac fluidline blacktrack. als ik de tijd gebruik ik altijd fluidline, blijft goed zitten!
too faced shadow insurance. tsja voor mij de fijnste en beste oogschaduwbasis.
de maybelline linedefiner mag natuurlijk niet ontbreken. ik gebruik hem ruim een half jaar en hij doet het nog zo goed! en brengt zo lekker snel aan. alleen met 2 druppels water loopt hij wel uit, hij is echt niet waterproof.
en mijn chanel wenkbrauwpotlood. gewoon erg fijn en zuinig in gebruik.

natuurlijk hadden jullie dit mac oogschaduwpalette wel verwacht! hij is zo praktisch, je kan alle kanten op met zo'n klein en compact doosje! goede kwaliteit, ja, super! en mijn dior rosy tan oogschaduwdoosje. ja, supermooi! heerlijke oogschaduw, geweldige kwaliteit, top!
en het too faced romantic eye palette. tsja, ik pak deze best wel vaak de kleuren zijn super en too faced heeft erg goede oogschaduw!
mijn lipspulletjes waar ik dit jaar echt enorm gek op geworden ben!
de mac prrr lipglass, inmiddels is hij ook echt bijna op!
de chanel rouge coco mademoiselle is echt DE perfecte kleur voor mij. en de lipstick is superfijn
ook de chanel rouge coco shine in de kleur boy vind ik echt geweldig. de kleur staat mij echt verrassend goed, hij is heerlijk om te smeren en ook deze is alvoor dik 60% op!
de lipbalsem van eos in de smaak summer fruit. deze is echt ontzettend fijn, en dit is 1 van de weinige geuren van dit merk die ik wel lekker vind.
de dior creme de rose lipbalsem ruikt heerlijk en verzorgd ook goed!
de dior lipstick in basic is ook echt een topper! staat overal bij, kan altijd, is heel fijn, heeft een prachtige verpakking, tsja gewoon super!
en als laatste de diorkiss in mango soda. mooi kleurtje en een goede gloss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen